Tid for den årlige servicen? 

Her er 3 grunner til at det kan lønne seg å være tidlig ute. Bestill time i dag! 

Sommerferien kommer raskere enn du tror. Planlegger du å ha bilen på service før du kjører ut på en lengre tur, kan det være lurt å være ute i god tid. 

3 gode grunner til å være ute i god tid: 

  • Erfaringsmessig har vi ofte lengre ventetid på verkstedet når ferien nærmer seg – og plutselig rekker du det ikke før du skal kjøre på ferie. 
  • Hvis det blir oppdaget feil på servicen, som f.eks. lekkasje på vannpumpen, trenger du du tid til å skifte pumpen før ferien - eller utbedre alle feil som eventuelt blir oppdaget på servicen. 
  • Har du en relativt ny bil er det stort sett ingen problem å forskyve litt på servicen, men husk at din Eurocare (24-timers veihjelp) utløper etter 12 måneder. Den forlenges automatisk når du tar din årlige service. 

Betalingsutsettelse

Uforutsette utgifter kommer ofte når det passer som dårligst. Derfor gir vi deg muligheten til å låne penger til bilrelaterte kostnader som for eksempel reparasjon, service eller kjøp av utstyr fra Toyota-butikken.

Toyota Betalingsutsettelse gir deg automatisk 3 måneder rente- og avdragsfri betalingsutsettelse

Trygghet med Toyota Originalservice 

Tar du service på din Toyota hos oss i Harila er du og bilen din i de beste hender! Vi sørger for at programvaren i bilen din er oppdatert gjennom Toyota Helsesjekk eller Toyota Hybrid Helsesjekk. Benytter du Toyota Originalservice får du automatisk 12 nye måneder med veihjelpsprogrammet Toyota Eurocar i inntil 15 år. Hos oss benytter vi bare Toyota originaldeler og vi tar 100% ansvar for bilens garantier. 

Alt arbeid utføres av høyt kvalifiserte Toyota-mekanikere.